Než Vám kávovar nabídneme
Dříve, než Vám některý z našich předváděcích kávovarů nabídneme a zařadíme do prodeje, projde naším servisem. Naši technici jej kompletně rozeberou, vymění všechny opotřebované díly a těsnění, důkladně jej vyzkouší a nastaví. Po následném vyčištění je pak připraven k prodeji. Díky této péči Vám na každý použitý kávovar můžeme nabídnout plnou záruku 6 měsíců na kompletní kávovar. V případě jakékoli závady je Vám tak k dispozici náš špičkově vybavený servis.
Dodáním kávovaru ale naše služby nekončí. Pokud si s přístrojem nebudete vědět rady, naši specialisté Vám rádi poradí jak s nastavením kávovaru tak i s jeho obsluhou. Neváhejte se proto kdykoli obrátit na naši zákaznickou linku +420 312 312 077. Navštívit nás můžete také osobně v našich zákaznických centrech v Praze a Liberci.
V případě jakékoli závady Vašeho kávovaru stačí kontaktovat náš autorizovaný servis kávovarů Nivona, Lamanti a Jura. O vše ostatní se pak již postaráme my. Váš kávovar si vyzvedneme prostřednictvím kurýrní služby, opravíme a doručíme zpět k Vám během několika dní
Výhody nákupu repasovaného kávovaru u nás
Zákaznická podpora
Pokud si nebudete vědět rady s uvedením kávovaru do provozu nebo jeho obsluhou, rádi Vám pomůžeme po telefonu nebo osobně v našich Kávových centrech.
Servis a údržba Vašeho kávovaru
V záruční době i po ní se o Váš kávovar postará náš odborný servis. Poradíme Vám i s údržbou a doporučíme vhodnou chemii pro čištění Vašeho kávovaru.
Rychlost a spolehlivost při dodání
Vámi vybraný kávovar Vám odešleme hned v den objednání, nebo nejpozději v následující pracovní den. Pro případ poškození či ztráty jsou všechny zásilky pojištěny.